|
Na zo'n 15 jaar weer terug op de USB DX, valt mij een ding erg op. #1, er zijn een paar 11mtr.operators die er prat opgaan (echt Nederlands vooral Zuid Hollands) denk daarbij R.dams eo. ...,dat ze hun apperatuur ed. op de 27.555.00 kunnen en willen uit testen met bij behorende qsl's enz. ( gesprekstof, weinig inhoud dus) maar wel dat ze het kanaal storen voor anderen. (Dit soort figuren kom je overal tegen..dat weet ik ook wel, maar dit keer was R.dan eo.)
Als je er op een vriendelijke/fatsoenlijke manier wat van zegt, krijg je als antwoord op een niet te verstaanbarewijze,.. wat getuigd van een IQ noppes, IQ niks dus. Ik schat me zelf niet al te hoog in, maar ik heb wel wel fatsoensnormen en dat is/was bij dat soort mensen, wat zich 11mtr.amateur noemt niet niet te bespeuren. Verder maak ik me niet druk over, maar het steekt toch als je door zo'n puberalepusbek voor alles en nog/wat uitgemaakt wordt die de stront uit zijn luier door de speilen van zijn box naar buiten zat te duwen,.. toen jij op dat moment nog s'nachts verdekt uit zat te zenden met een draad in de dakgoot om contact met de wereld te maken. Ik weet wel tijden veranderen, maar ik kan met deze pubie's niet verenigen.
Daarom ben ik ook niet van plan om dit soort zooi op fora's uit te vechten, ik moest het gewoon kwijt.
Grtz. 19SG002
Keep on air
|